۷ نکته برتر برای ایجاد CV کامل بازاریابی دیجیتال

    مشاغل در بازاریابی دیجیتال به طور قابل توجهی رو به رشد است. در حقیقت ، بازاریابی دیجیتال از معدود صنایعی است که تقاضا برای کارمندان ماهر از میزان عرضه بیشتر است. موفقیت یا عدم موفقیت برنامه شما به تماس اولیه آن بستگی دارد ، بنابراین ضروری است که شما آن را ace کنید. برای کمک به شما در انجام این کار ، در اینجا هفت نکته اساسی برای ایجاد CV مناسب برای بازاریابی دیجیتال ارائه شده است.

    دیجیتال

    مهمتر از این واقعیت این واقعیت است که مشاغل بازاریابی دیجیتال مانند مدیر بازاریابی آنلاین و استراتژیست دیجیتال متوسط ​​دستمزد بیش از ۶ ۰،۰۰۰ دلار در هر بشکه دارند. برای تجربه نسبتاً کمی از متقاضیان واقعاً انتظار نمی رود ۲۰ سال تجربه در چنین صنعت نوظهور و به سرعت در حال پیشرفت داشته باشند.

    دلار

    بنابراین ، فرصت ها وجود دارد و پول خوب است ، اما چگونه می توانید به دنبال کار برای رسیدن به آن کار عالی باشید؟ شما تنها کسی نیستید که طرحی برای به دست آوردن دنیای بازاریابی دیجیتال از طریق طوفان و برنامه رقابت سخت است ، بنابراین باید بایستید. برداشت اول همه چیز است و این که آیا شما شغل خود را شروع می کنید یا به دنبال موقعیت بهتری هستید ، CV شما مهم خواهد بود که بتواند در را ببندد. (پس از آن می توانید از برخی از نکات مصاحبه عالی ما برای عقد قرارداد استفاده کنید.)

    موفقیت یا عدم موفقیت برنامه شما به تماس اولیه آن بستگی دارد ، بنابراین ضروری است که شما آن را ace کنید. برای کمک به شما در انجام این کار ، در اینجا ضروریات ایجاد CV کامل بازاریابی دیجیتال ذکر شده است.

    ۱ ٫ برنامه پیش بروید

    تحقیقات یکی از مهمترین مهارتهای بازاریابی دیجیتال است. هر آنچه را که باید بدانید تقریباً در دست شماست ، بنابراین از قدرت تحقیق خود برای ایجاد یک برنامه هدفمند استفاده کنید. تحقیقات نشان می دهد که متقاضیان پیش از تصمیم گیری در مورد درخواست ، فقط حدود ۷۶ ثانیه برای بررسی یک پست شغلی صرف می کنند. به همین دلیل است که فقط ۲٪ از آنها تاکنون وارد مرحله مصاحبه می شوند. اگر در مورد اینکه واقعاً می خواهید شغل را جدی بگیرید جدی هستید پس وقت بگذارید به درستی آن را جستجو کنید.

       

    • شرکت تحقیق کنید و تاریخچه و بیانیه ماموریت آنها را بشناسید

       

    • برای افزودن به CV خود به کلمات کلیدی توجه داشته باشید تا آنها را آگاه سازید که این تلاش را انجام داده اید

       

    • از تغییر CV خود نترسید تا ویژگی های پست را هدف قرار دهد

       

    • ارسال شغل را خراب کنید و مطمئن شوید که جعبه های درخواستی را انتخاب کنید

    کارفرما به دنبال چیز خاصی است و در حالی که ممکن است به چیزهایی که خارج از اختیار کار هستند علاقه مند هستند ، مهمترین چیز برای آنها پر کردن شکاف در تیم خود است. خوب است که یک الگوی CV داشته باشید اما با شخصی سازی CV خود را با شرایط دقیق پست ، بلافاصله نشان می دهید که مشتاق هستید و به دنبال ایستادگی از جمع هستید.

    ۲ a تمرکز تمیز داشته باشید

    ارتباطات مختصر و مؤثر که مخاطبان شما را به خود مشغول می کند یکی از سنگ بنای بازاریابی دیجیتال است. اگر متقاضی شغل بازاریابی دیجیتال هستید ، این اولین کارهایی است که هر کارفرما به دنبال آن است. اطمینان حاصل کنید که CV بازاریابی دیجیتال شما دقیقاً همین کار را انجام می دهد!

    کارفرما می خواهد شکاف خاصی را برای تیم خود پر کند و مهارت های خاصی را اضافه کند. آنها را بدانید و به آنها بگویید که چگونه این کار را انجام می دهید. اگر آنها به دنبال ایجاد محتوا هستند ، در مورد نوشتن وبلاگ خود به آنها بگویید ، اگر می خواهند کارشناسان سئو به سوابق بهینه سازی شما اشاره کنند ، برای PPC و برنامه ریزی مبارزات انتخاباتی به آنها بگویید که شما گواهی Adwords را دارید.
    برنامه ریزی

    اگر احساس می کنید در مهارت های شخصی خود شکاف هایی وجود دارد یا می خواهید برای بهبود چشم انداز خود تلاش کنید ، تأیید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود باعث افزایش دانش و اشتغالزایی شما خواهد شد.

    ۳ Conf اعتماد به نفس پروژه

    اعتماد به نفس

    برای بسیاری از افراد ، حتی فشار دادن درخواست برای شخصی که حتی هرگز ملاقات نکرده اند ، کافی است تا آنها را با سیل اضطراب پر کند. آنها درباره من چه خواهند کرد؟ آیا آنها می خندند؟ آیا آنها آن را برای همه دوستان خود ارسال می کنند؟ پاسخی که همه این سؤالات را برآورده می کند این است: آنها واقعاً اهمیتی نمی دهند.
    اضطراب

    استخدام کنندگان حدود ۶ ثانیه برای اسکن هر CV می گذرانند. آنها کاری دارند که باید انجام دهند و اگر این لایحه را تنظیم نکنید ، آنها فقط شما را رد می کنند ، پایان داستان. بنابراین ، با توجه به این ، دیگر نیازی به ترس از آنها نیست. اگر زمان نوشتن یک برنامه خوب را به خود اختصاص داده اید ، ممکن است با اطمینان نیز بنویسید. تمرکز خود را بر برجسته کردن دستاوردهای خود ، آنچه انجام داده اید و چگونگی نیازهای شرکت هستید.

    وقتی به خودتان ایمان ندارید ، باور داشتن دیگران به شما سخت است.

    ۴ Th چیزهایی را کوتاه نگه دارید اما از لینکدین استفاده کنید

    کوتاه بودن هنگام نوشتن هر CV مهم است زیرا هیچ کس از اضافه بار اطلاعات برخوردار نیست. هنگامی که تجربه کلیدی خود را برجسته کردید و ویژگی های آن را ذکر کردید ، خوب است که استخدام کننده را تشویق به خواندن نمایه لینکدین خود برای خواندن جزئیات بیشتر کنید.

    ۵ ٫ از اسکنهای کلیدی آگاه باشید

    به سختی جای تعجب است که فهمید که این فناوری به استخدام کنندگان کمک می کند تا قبل از مراجعه به CV بازاریابی دیجیتال ، گندم را از زیر درخت مرتب کنند. آنها این کار را از طریق سیستم های ردیابی متقاضی انجام می دهند که همه برنامه ها را مرتب می کنند و مواردی که به سهمیه های کلیدی خاصی ضربه نمی زنند را رد می کنند. این سالهاست که در مشاغل بزرگ رایج است و بیش از ۹۰٪ شرکت های Fortune 500 از آنها استفاده می کنند ، اما در سطح پایین نیز شیوع بیشتری پیدا می کند.

    پس چه باید کرد؟ خوب ، برای هرکسی که دانش سئو مناسبی داشته باشد ، پاسخ باید واضح باشد ، کلمات کلیدی را که جستجو می کنید ، بشناسید و سپس مطمئن شوید که در محتوای شما گنجانده شده است در حقیقت ، شما حتی می توانید با “بهینه سازی” CV خود ، از نرم افزار به نفع خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که از نظر چسب رتبه خوبی به دست می آورد.

    برای انجام این کار ، چند بار پست کردن شغل را بخوانید و تمرکز آن را یادداشت کنید ، چه کلماتی را تکرار کنید و چه مناطقی به عنوان مهم برجسته می شوند. سپس ، هنگام جستجوی مهارت برای قرار دادن یک رزومه کاری ، حتماً آن کلمات و اصطلاحات مرتبط با آنها را درج کنید.

    ۶ ٫ از Analytics استفاده کنید

    اعداد چشم را می کشند و در یک جنگل متن ایستاده اند. در این صورت برای کسی که CV شما را اسکن می کند ، چه چیزی بهتر از آنالیزهای واضح و برجسته در مورد دستاوردهای شماست.

    همانطور که مهارت های بازاریابی دیجیتال پیش می رود ، مهمترین آنالیز در همان جا قرار دارد. نه تنها «داده های بزرگ» به دست آوردن همه چیز از انتخابات گرفته تا هزینه های دولت بلکه امکان نمایش دقیق مواردی مانند CTR ، نرخ تبدیل و میزان دسترسی به تبلیغات یکی از مهمترین مزیت های بازاریابی دیجیتال نسبت به پسر عموی سنتی خود است.

    اگر در کارزارها کار کرده اید ، صفحات فرود را ایجاد کرده اید یا با تبلیغات آنلاین درگیر شده اید ، باید بتوانید تجزیه و تحلیل کنید تا بگویید که چگونه رفتند. این اعداد سریع و به راحتی قابل هضم هستند و فقط به مخاطبان شما نشان نمی دهند که در کار خود خوب هستید ، بلکه قدرت و اهمیت تحلیلگر را نیز می شناسید.

    ۷ ٫ پیوند خوب و غالباً

    مشاغل بازاریابی دیجیتال کاملاً طبیعی در اینترنت به گردش در می آیند و در این انجمن توقعی وجود دارد که همه چیز قابل سنجش باشد. این بدان معنی است که بسیاری از آنچه ادعا می کنید در CV خود هستید باید بتوانید از لینک های سرد و سخت پشتیبان بگیرید.

    این می تواند به شکل محتوایی باشد که شما ایجاد کرده اید مانند بلاگ ها ، مقاله ها یا اینفوگرافیک ها یا مدیریت رسانه های اجتماعی که مسئولیت آن را بر عهده داشته اید. اینها می توانند راههای عالی برای نشان دادن مهارت های بازاریابی دیجیتال خود به استخدام کننده و همچنین گواه صداقت و صداقت شما باشند!

    هنگامی که به دنبال مهارت برای قرار دادن CV هستید این وظیفه شماست که از هر سلاح موجود در زرادخانه خود استفاده کنید تا از این رقابت بهتر شوید. حتی اگر احساس می کنید می توانید با دانش بیشتری در زمینه های خاص فعالیت کنید ، منابع غنی و گزینه های دوره بازاریابی دیجیتال در آنجا وجود دارد ، بنابراین اجازه ندهید که ناامید شوید. کتاب الکترونیکی رایگان ما را در راهنمای کامل برای شکل دادن به موفقیت حرفه ای دیجیتال بارگیری کنید تا به شما در ساخت شغلی که دوست دارید کمک کنید.