چگونه مربیان می توانند به کمبود مهارت های دیجیتال کمک کنند؟

    در بخش مهارت های دیجیتال یک بحران وجود دارد: تقاضا از عرضه خارج می شود. پیشرفت های سریع فن آوری و دیجیتالی شدن محل کار کار را برای کارگران سخت تر می کند تا مجموعه مهارتهای خود را با نیاز کارفرمایان مطابقت دهند.

    دیجیتال

    در حالی که در بخش آموزش عالی ، به نظر می رسد که موسسات در تلاشند دانش آموخته هایی را ایجاد کنند که قابل استفاده باشند و از نظر دیجیتالی زرنگ باشند. به حدی که ۷۱٪ از افراد استخدام شده متقاضیانی را که دارای تجربه عملی کافی هستند ، بزرگترین چالش خود هنگام استخدام در موسسات آموزش عالی می دانند.

    استخدام

    بنابراین ، این کمبود مهارت های دیجیتال برای مربیان به چه معناست و چگونه می توانند نقش خود را در ایجاد فارغ التحصیلان دارای مهارت دیجیتالی که دارایی برای نیروی کار است ، بازی کنند؟

    دوباره به برنامه های یادگیری بازگردید

    ایجاد و ارائه برنامه هایی که شامل مهارت های دیجیتال در حال ظهور و مهارت های نرم تر مانند حل مسئله و ارتباط باشد ، فارغ التحصیلان شاغل را ایجاد می کند. علاوه بر این ، رشد بازار آموزش مداوم بدین معنی است که بسیاری از متخصصان شاغل به دنبال دوره های قابل انعطاف و در دسترس هستند که می تواند آنها را به سرعت در مناطقی مانند استراتژی دیجیتال یا SEO جستجو کند.

    آموزگاران که می خواهند به تقاضای مهارت های دیجیتالی بپردازند ، باید در برنامه های یادگیری خود ، به ویژه مواردی که اکنون به عناصر دیجیتالی مانند فروش و بازاریابی نیاز دارند ، تجدید نظر کنند. با استفاده از فن آوری های جدید ، هر دو این حرفه ها با استفاده از دیجیتالی متلاشی شده اند و روش های جدیدی برای همکاری و تأثیرگذاری بر روی مشتریان و رشد درآمد ایجاد می کنند. در حقیقت ، یک سوم از تصمیم گیرندگان کلیدی معتقدند که مسئولیت اصلی استراتژی های رشد و تولید درآمد نهفته در حوزه بازاریابی است که باعث ایجاد تقاضای زیادی برای بازاریابان با تجربه دیجیتالی در تمام سطوح می شود.

    پس از انجام ممیزی از برنامه های مناسب ، می توانید راه هایی را برای اضافه کردن یک عنصر دیجیتالی به یک برنامه مدرک جستجو کنید یا به دنبال ارائه گواهینامه های تخصصی باشید که می تواند باعث تقویت یک برنامه آموزش مداوم یا نمونه کار آموزشی شود.

    رویکرد آموزش حرفه ای را بازنگری کنید

    “مشاغل جهانی در تلاش هستند تا خطوط استعدادیابی خود را مدیریت کنند. در مناطقی مانند امور مالی واجد شرایط ، آنچه که قبلاً شکاف مهارت های نگران کننده ای را ایجاد می کرد ، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مهارت تبدیل شده است. “- کارن یانگ ، مدیر ، امور مالی ارشد هیز

    افزایش استخدام مبتنی بر شایستگی در بین شرکت ها فرصتی عالی برای فارغ التحصیلان جدید و متخصصان جوان با استعدادهای طاقچه است که مورد درخواست کارفرمایان است – مهارت هایی مانند تجزیه و تحلیل ، هوش مصنوعی و SEO.

    در کنار مهارت های طاقچه ، این رویکرد استخدام جدید تجربه عملی را در نظر می گیرد مانند تجربه کار در طول یک برنامه مدرک یا کارآموزی برای گرفتن تجربه دست اول. همچنین ، از دید چشم یک پرنده به مهارتهایی که در بالا و بالاتر از مهارتهایی مانند حل مسئله ، ارتباطات و تفکر انتقادی وجود دارد ، نگاه می کند – مهارت هایی که در یک نیروی کار مترقی و چابک دیده می شود ، بسیار مهم است.

    چنین تغییر در فضای کارفرمایان مستلزم تغییر در نحوه تحصیل دانش آموزان است. برای اطمینان از فارغ التحصیلان درک اساسی در نحوه عملکرد و تأثیر بالقوه آن بر تجارت ، دانش برنامه دیجیتال باید در برنامه های یادگیری ساخته شود. مسیری مؤثر برای این امر ، اعتباربخشی است که می تواند باعث افزایش ارزش مدرک تحصیلی شما شود و مهارت هایی را که فارغ التحصیلان و افراد متقاضی کار به آن احتیاج دارند ، ارائه دهد.

    دانش آموز

    مشارکت با یک متخصص در زمینه دیجیتال می تواند نتیجه کار را برای ایجاد برنامه درسی جدید بگذارد و به برنامه های موجود برسد که از قبل در بخش های آموزشی و شرکتی شهرت داشته باشد و به هر CV ارزش افزوده می دهد.

    اعتبارنامه های دیگر را نیز در نظر بگیرید

    طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، در حالی که مدرک دانشگاهی سنتی هنوز در سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت ، بیشتر کارفرمایان سیستم های معتبر جایگزینی را به عنوان گزینه های یادگیری خود هدایت پذیرفته و اقدامات آنها پیچیده تر می شوند.

    علیرغم نگرانی های رایج و شک و تردید ، در رابطه با روبات ها ، اتوماسیون ، هوش مصنوعی و دستگاه های یادگیری ماشینی که کارهای بیشتری را انجام می دهند و باعث ایجاد اختلال در بازار کار می شوند ، کارشناسان می گویند طیف گسترده تری از برنامه های آموزش و مهارت آموزی برای برآورده سازی جدید اجرا خواهد شد. خواسته ها.

    از آنجا که دنیای دیجیتال همچنان در حال تغییر است و ما به عنوان انسان با فناوری رشد می کنیم ، نقشهای جدید به طور مداوم ظهور می شود ، بدین معنی که بسیاری از افراد باید در مورد شغل یا همانطور که نقش در حال تحول است ، بیاموزند ، و اعتبارنامه های سنتی را در برخی زمینه ها تقریباً منسوخ می کنند.

    ارائه گواهینامه های جایگزین مانند گواهینامه ها همچنین به الگوی استخدام شایستگی که توسط بیشتر کارفرمایان اتخاذ می شود ، جلب می شود و نه تنها یک مهارت با ارزش را نشان می دهد ، بلکه تمایل به یادگیری مستقل را نیز دارد.

    اشتغال را در اولویت قرار دهید

    تنها یک سوم دانش آموزان معتقدند که با مهارت و دانش لازم فارغ التحصیل می شونددر بازار کار (۳۴٪) و در محل کار (۳۶٪) موفق هستند در حالی که فقط نیمی (۵۳٪) معتقدند عمده کار آنها منجر به کار خوب می شود. این تعداد زیادی از دانشجویان ابراز نگرانی در مورد اشتغال خود پس از فارغ التحصیلی.

    دانشجو

    بازار کار مکانی رقابتی است و فارغ التحصیلان امروز بیش از یک مدرک یا مدارک لازم را دارند تا از خودشان ایستادگی کنند. اکنون کارفرمایان برای مهارت های مربوطه و تجربه در زندگی واقعی استخدام می شوند که می تواند بلافاصله با شخصی که می تواند در هنگام کار و مهارت های خود بیاموزد و در مواقع لزوم بیاموزد ، به یک نقش بپیوندد.

    این خواسته های جدید مؤسسات آموزش عالی را ملزم می کند تا در مشاغل دانش آموزان خود نقش فعال تری داشته باشند. این کار از طریق:

       

    • مراکز شغلی
    •  

    • روزهای آزاد
    •  

    • بلندگوهای مهمان (مثلاً استخدام کنندگان یا مدیران ارشد مربوطه)
    •  

    • برنامه های کارآموزی
    •  

    • نمایشگاه های فارغ التحصیل
    •  

    • سناریو های زندگی واقعی از موقعیت های در یک محل کار (با استفاده از VR یا سایر فناوری ها)
    •  

    • کارگاههای آموزشی CV و مصاحبه

    اتخاذ نقش فعال تر در پیشرفت شغلی ، نه تنها به دانشجویان کمک می کند بلکه یک مؤسسه را به عنوان مترقی و مطابق با نیازهای بازار شغلی در حال تحول ، سیر می کند.

    پاسخی آسان برای پرداختن به کمبود مهارت وجود ندارد ، اما نوع صحیح آموزش می تواند در ایجاد دانش آموختگان دارای مهارت های دیجیتالی مسیری طولانی را طی کند.

    در حال حاضر یک فرصت بزرگ برای مربیان وجود دارد. ورود به بازار جدید دانش آموزان ، ایجاد یک رهبر یادگیری ، ارائه مهارت هایی که مردم به آنها واقعا نیاز دارند.

    این ۴ استراتژی را به عنوان روشی برای انجام کمی تلاش خود برای مقابله با کمبود مهارت های دیجیتال ، افزایش ثبت نام و ایجاد درآمد در طول راه در نظر بگیرید.

    بروشور

    آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
    وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
    نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
    نام مخاطب *
    عنوان شغل
    ایمیل *
    شماره تلفن *
    نام شرکت *
    نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
    کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & GrenadinesSamoaSan MarinoSao TOME و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin حاشیهای، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
    عضویت در خبرنامه
    پرس و جو
    ابتدا روی کانال کلیک کنید
    کانال آخرین کلیک
    اول روی متوسط ​​کلیک کنید
    متوسط ​​آخرین کلیک
    ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
    صفحه فرود آخرین کلیک
    ابتدا روی کمپین کلیک کنید
    کمپین آخرین کلیک
    اولین کلیک کنید

    مدت آخرین کلیک
    زمان در وب سایت گذشت