۶ مهارت دیجیتالی که آینده را اثبات کند – اثبات نیروی کار

    یک بار مهارت های دیجیتال ، مهارت های دیجیتال اکنون یک محل کار ضروری هستند.

    دیجیتال

    در اروپا و بخشهای مختلف ، حداقل ۸۰٪ از مدیران و متخصصان به تواناییهای دیجیتالی اساسی احتیاج دارند. در مکانهای کار بزرگتر ، تقریباً ۵٪ درصد مهارتهای دیجیتالی تخصصی را لازم دارند.

    امروزه فن آوری های دیجیتالی در زندگی روزمره امری متداول بوده و در فرهنگ کار گنجانیده می شوند. داشتن نیروی کار که می داند چگونه از آنها به طور کارآمد استفاده کند ، مهم موفقیت شرکت است.

    اما کدام مهارتهای دیجیتالی در سالهای آینده ضروری خواهد بود؟ هر ساله فناوری های جدیدی توسعه می یابد که بسیاری از آنها توجه رسانه ها را به خود جلب می کنند. با وجود کلمات کلیدی بسیار زیاد برای پیگیری از VR تا AI تا cryptocurrency ، چگونه شرکت ها می توانند بدانند که چه احتمالی برای سرمایه گذاری وقت و پول در آن وجود دارد؟

    سرمایه گذاری

    ۱ Analysis تجزیه و تحلیل داده های تخصصی

    در این دوره از داده های بزرگ ، بسیاری از شرکت ها در کوهی از اطلاعات بی رویه در مورد مشتریان ، فرآیند و نیروی کار خود نشسته اند.

    با پیشرفت دگرگونی دیجیتال ، داده های ثبت شده همچنان افزایش می یابند. دانستن چگونگی استفاده از این داده ها برای درک شغل و آینده آن بسیار مهم است. کارمندانی که می توانند اطلاعات مفیدی را از مجموعه داده های شرکت شما استخراج ، تجزیه و تحلیل و ترجمه کنند ، ضروری هستند و این مهارت در نقش های بیشتر و بیشتر در تیم ها ادغام خواهد شد.

    تجزیه و تحلیل داده ها به طور مؤثر انجام شده است و می تواند بینش اساسی و اساسی در مورد تجارت و مشتری داشته باشد. همچنین می توان از آن برای آگاهی از کمپین ها و محتوا استفاده کرد.

    در حال حاضر چهار نوع اصلی از تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد که توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

       

    • تحلیلی توصیفی – غالباً با دیگر تجزیه و تحلیل ها ، این عمل داده های خام را از منابع مختلف جمع می کند تا بینش های ارزشمندی را نسبت به گذشته ارائه دهد.
    •  

    • تجزیه و تحلیل تشخیصی – برای شناسایی الگوهای و ارائه بینش در مورد مشکلات خاص به داده های دقیق تری نیاز دارد.
    • مشکلات

       

    • تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده – از یافته های تحلیل توصیفی و تشخیصی برای تشخیص گرایش ها ، خوشه ها و استثناء ها و پیش بینی روندهای آینده استفاده می کند.
    •  

    • تجزیه و تحلیل تجویز – به داده های تاریخی به علاوه اطلاعات خارجی نیاز دارد و از یادگیری ماشین ، قوانین تجاری و الگوریتم ها برای توصیف اقدامات عملی استفاده می کند.

    روند فعلی ، همانطور که توسط یک بررسی اخیر BARC مشخص شده است ، توسط مدیران به عنوان اهمیت روزافزون تجزیه و تحلیل پیش بینی و داده کاوی شناخته می شود. هرچه فناوریها و ابزارهای پیشرفته تری توسعه پیدا کنند ، نقش تحلیلی پیشرفته پیش بینی و تجویز اهمیت بیشتری خواهد داشت.

    ۲ elling فروش پیشرفته اجتماعی

    با رونق بخشیدن به رسانه های اجتماعی دهه ۲۰۰۰ و در حال بالغ شدن ، کاربران آن نیز هستند. این بدان معناست که تیم های فروش آینده نیز نیاز به سازگاری دارند. با توجه به موفق ترین فروشندگان اجتماعی امروز ، روند در حال دور شدن از تماس سرد و فروش سخت به سمت فروش مبتنی بر ارزش است.

    اعتماد در قلب قلب فروش است. برای ایجاد این امر ، فروشندگان پیشرفته اجتماعی باید خود را با محتوا و گفتگو مجهز کنند تا بتوانند با مشتریان خود روابط معنادار تری برقرار کنند.

    گزارش اخیر وضعیت فروش توسط LinkedIn نشان داد که ۷۷٪ از خریداران بدون مطالعه در مورد شرکت خود ابتدا با یک فروشنده درگیر نمی شوند. اگر این مسئله را در نظر بگیرید که ۸۰٪ از خریداران قبل از خرید ۵ قطعه مطالب را بررسی کرده اند ، واضح است که محتوای آنلاین با کیفیت در سراسر شرکت شما و درباره محصول شما برای همه تیم های فروش آینده ضروری است.

    محتوای خوب می تواند به فروشندگان اجتماعی در شروع مکالمات و ایجاد روابط کمک کند. Phil Gerbyshank به فروشندگان جاه طلب اجتماعی توصیه می کند: “اول روابط را قرار دهید”.

    ۳ Expert تخصص تلفن همراه

    در حال حاضر تلفن های هوشمند بیشتر از یک دسک تاپ (۵۱٪ در مقابل ۴۲٪) برای استفاده آنلاین رایج هستند. و با توجه به اینکه بومی دیجیتال Generation Z تا سال ۲۰۲۰ ۴۰٪ از مصرف کنندگان را تشکیل می دهد ، سازمان ها برای زنده ماندن در سال های آینده باید تخصص خود را تنظیم کنند.

    ظهور موبایل به معنای این است که مشاغل باید استراتژی خود را بر این اساس تطبیق دهند. این به معنای اتخاذ یک رویکرد اول برای موبایل است که در آن کمدها ، محتوا و سفر مشتری برای موبایل بهینه می شوند.

    موبایل

    با استفاده از ارتباطات تصویری بهینه شده موبایل در کل مراحل فروش و توانایی های ساخت ویدیو به تیم های فروش خود اضافه کنید تا بهتر بتوانید نسل بعدی مصرف کنندگان را درگیر خود کنید. این امر برای کلیه ارتباطات از طریق برنامه های بومی مانند Snapchat واینستاگرام

    غالب برنامه ها همچنین بدان معنی است که مشاغل باید از روندهای خود پایدار بمانند تا اطمینان حاصل کنند که برنامه آنها مرتبط است – و از همه مهم تر – قابل کشف. سیستم عامل های هوشمند ، بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی ، می توانند وسایل گسترده ای از داده های کاربر ایجاد شده روزانه را به روزرسانی های عملی درباره نحوه فروش برنامه شما ترجمه کنند.

    اطلاعات موجود در آنجاست ، نیروی کار شما در آینده اثبات مهارتهای مناسب را قادر می سازد تا بتوانید به طور مؤثر از آن استفاده کنید.

    ۴ design طراحی UX چند پلتفرمی

    از آنجا که بیشتر مشتری خود وقت خود را بصورت آنلاین می گذراند ، با حرکت بین دستگاه های مختلف ، حضور دیجیتالی شرکت شما نیاز به مرحله مرکزی دارد.

    نکته مهم این است که اطمینان حاصل شود که برنامه یا وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش است و در قلب طراحی UX (تجربه کاربر) قرار دارد. و با توجه به اینکه ۷۹٪ از کاربران اینترنت اذعان می کنند در جستجوی سایت دیگری نیستند اگر نتوانند به راحتی از محلی که در آن فرود آمده اند استفاده کنند ، سرمایه گذاری در این مهارت دیجیتال ضروری است.

    نکته مهم این است که وب سایت ها و برنامه ها باید پاسخگو باشند تا به کاربران احساسات مداوم در دستگاه های مختلف بدهند. عدم انجام این کار بن بست بین برند و کاربر ایجاد می کند ، که باعث می شود مصرف کنندگان به دنبال جای دیگری باشند.

    در نظر بگیرید که چگونه تیم های طراحی را سریعتر کنید. برای سرعت بخشیدن به روند و اجازه می دهد تا خلاقیت جریان یابد ، کار را برای ویژگی های مختلف تقسیم کنید. اگر افراد استقلال بیشتری داشته باشند ، نسبت به بخش خود مالکیت واضحی دارند و به احتمال زیاد احساس رضایت خلاقانه می کنند. این چارچوب چابک منجر به کارگران با بهره وری بیشتر و طراحی انعطاف پذیر تر لازم برای دیجیتالی شدن فردا خواهد شد.

    خلاقیت

    ۵ ٫ امنیت شبکه و اطلاعات

    این مهارت ، هرچند روی سطح کمترین فریبنده به نظر می رسد ، یکی از مهمترین آنهاست.

    امنیت سایبری یکی از بزرگترین موضوعات امروز است و همچنان به عنوان پیشرفت های تحول دیجیتال ادامه خواهد یافت. با بحث و گفتگوهای اخیر درباره امنیت سایبر در موارد مشهور مانند ایمیل یاهو ، سیج و هیلاری کلینتون ، اطمینان از ایمن نگه داشتن داده های تجاری به عنوان اولویت اصلی مطرح شده است.

    با پیشرفت و توسعه روشهای امنیتی ، تهدیدهای علیه آن را نیز انجام دهید. و هرچه نیروی کار شما بیشتر متصل باشد ، بیشتر شرکت در معرض نظارت یک کارمند قرار دارد. حتی چیزی به سادگی استفاده از رسانه های اجتماعی در محل کار می تواند یک خطر محسوب شود.

    داشتن نیروی کار که اصول اولیه امنیت آنلاین را درک کند – و مراحلی که برای دفاع از آن می تواند برداشته شود – باعث می شود تا شرکت شما و اطلاعات حساس آن به دور از چشم کنجکاو و رسوائی های نقض نشوید.

    ۶ thinking تفکر خلاق

    احتمالاً مهمترین مهارت دیجیتال برای آینده به دستگاه یا نرم افزار خاصی مربوط نمی شود.

    برای ۶ در ۱۰ شغل ، ۳۰٪ کارها قابل اتوماسیون هستند. با پیشرفت فناوری به سرعت ، پیشرفتهای قبلی که به آن احترام گذاشته شده اند به سرعت فراموش می شوند و مهارتهای تخصصی منسوخ می شوند.

    بنابراین مهمترین مهارت برای هر کارمند در مواجهه با اتوماسیون ، تفکر خلاق است. برای اطمینان از ماندگاری نیروی کار ، آنها باید قادر به انجام کارهایی باشند که دستگاه ها قادر به انجام آن نیستند.

    به عنوان مثال ، VR و AI تحولات جذابی هستند ، اما ممکن است هنوز برای شرکت شما مرتبط نباشند. سرمایه گذاری در کارگران خلاق و همه کاره که مشتاق یادگیری هستند و از طریق هر پیشرفت تکنولوژی قابل انعطاف خواهد بود.

    هرچه ماشین ها درگیر وظایف روزانه می شوند ، به نیروی کار خلاق و همه کاره نیاز خواهیم داشت که مهارت های آنها از آنچه ماشین آلات می توانند ارائه دهند فراتر رود.

    وقتی صحبت از تحول دیجیتالی می شود ، داشتن نیروی کاری که دارای پیچیدگی دنیای دیجیتال و مراحل جدید سفر مشتری باشد بسیار مهم است.

    از به دست آوردن بیشترین اطلاعات بزرگ گرفته تا ماندن در بالای نحوه استفاده مصرف کنندگان از فناوری ، همه مهارتهای اساسی برای نیروی کار فردا است. اطمینان از داشتن تخصص مناسب برای انطباق با پیشرفت فن آوری ، با راهپیمایی های زمانی به تیم های آینده ساز کمک خواهد کرد.

    مشارکت کننده